23 Februari

Hej på er. Dagen har varit bra hittills, har dock NO prov imorgon så jag måste alldeles strax plugga... men vill heller inte missa Wallanderfilmen som börjar om tio minuter, men det får bli som det blir :)
Efter skolan idag träffade jag Malin och Elin. Vi åkte till Frölunda Torg där vi gick runt i affärer osv. Åt på donken och sedan gick vi till min dansskola. Nu har jag nyss kommit hem, och jag behöver verkligen er hjälp, mina trogna läsare.

Jag håller på med ett projektarbete i skolan och skulle vilja att ni svarade på undersökningen som jag lägger upp alldeles strax här på bloggen. Det uppskattas kan jag säga! Puss&Kram.

Kommentarer
Postat av: placebohoe

Jag gör inte så mkt, packar ihop lite grejer inför en flyttning, dudå? kram

2010-02-23 @ 18:56:06
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0