2 Februari

Hej, jag är på ganska så dåligt humör... så jag går och lägger mig alldeles strax.
Berättar lite kort om dagen. Jag tog kvart i 7 bussen till stan och tränade. Efter det badade jag i bubbelpoolen och gjorde mig i ordning och gick till skolan. Jag fick tillbaka svenskagrammatikprovet idag. 53/59. Kunde gått bättre.
Slutade 4 idag, äckligt lång och seg spanskalektion i slutet. Väntade en halvtimma på Robert i stan, han skulle följa med mig hem med det blev inte av. Bussarna är cp, pga snöovädret. Tahultsbussarna gick inte idag så jag gick hem från centrum. Behövde tänka.
Väl hemma gick jag ut med hundarna, sedan lagade jag mat. Nu sitter jag och kollar på House, men ska nog vandra upp på mitt rum istället. Hoppas ni mår bra, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0