Massa skit på jobbet...

Idag har jag gjort jättemycket fel med viktiga inleveranser och allt. (Måste vara pga datumet). Det går bara neråt, önskar verkligen att detta var min sista vecka där, men jag har ytterligare 1 vecka kvar och nästa vecka kommer gå åt helvete. Kontorsnissarna kommer se i sina databaser hur fel jag gjort och då får jag väl skit för att jag ställt till det. Jag kan inte ens ta kritik och stå upp för mig själv och ta ansvar, svagt.

Nu är det iallafall fredag och det betyder att jag kan skita i jobbet 2 dagar nu. Ikväll var det egentligen planerat att jag och Robert skulle åka in till Göteborgskalaset. Nu är det som det är och jag frågade Malin igår istället. Dock känner jag mig som en väldigt dålig kompis och framförallt är jag ett väldigt tråkigt sällskap just nu så jag vet inte om jag har lust att åka in. Men jag hoppas att Malin hör av sig snart så att vi kan prata om det och bestämma hur vi ska göra. Helst vill jag bara trycka huvudet under kudde och ligga där hela helgen. Jag har ingen lust med någonting. Imorgon ska iallafall jag och Becka simma, avkopplande.
Nu drar jag, ska sätta på dunkdunk och spränga högtalarna. Ha det.

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-13 @ 14:49:27
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: therese

haha jag vet :p

2010-08-14 @ 22:54:51
URL: http://carelillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0