krök

Hej bloggen, det var ett tag sen. Jag har haft fullt upp med jobb osv. Igår lagade jag och pojkvännen trerätters middag hemma hos mig, ensamma, mys! Till förrätt lagade han en italiensk förrätt. Till varmrätt blev det kött, klyftpotatis, sås och grönsaker, och till efterrätt blev det min misslyckade vaniljpannacotta. Och massa sötsaker. Det var en mysig kväll, somnade tidigt. Idag vaknade vi upp hemma hos mig. Vi åkte hem till robert och passade kasper. Kvällen här gått åt till att grilla med Malin och cissi, Krökat med killarna och gått promenader med kasper. Helt ok kväll! Nu sitter vi ute på Robert altan och dricker goooa persikacider. Snart ska killarna hem, då blir det väl film med pojkvännen. Imorgon ska förmodligen jag och becka till havet om vädret tillåter. Ha det gött och en skön fortsatt kväll, kysss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0