Shopping.

Hej

Jag sjukanmälde mig sista lektionen idag och träffade älsklingen efter skolan. Vi åkte hem till honom och åt & så. Sedan tog vi bilen till Allum. Där handlade jag ett par fina plagg som det kommer bilder på här nedan. Efter shoppingen körde älsklingen mig hem, och nu sitter jag här. Har oerhört ont i magen, mensvärk.
Ska kolla lite bilder nu och göra i ordning tomatsoppa, mums. Sedan ska jag kolla klart på filmen som jag såg igår, "The hounting in connecticut".
Skön dag förövrigt. Jag fick även hem mitt handsmycke som jag vann för någon månad sedan. Jättefint var det! Perfekt :) <3 Puss!


Klänning från H&M 199 kr 100 kr

Kjol från Bikbok 149 kr

Jeansskjorta från Gina Tricot 199 kr


Och 2 par strumpbyxor från Gina Tricot, 59 kr.


Kommentarer
Postat av: m y y s a n o l s s o n

massa fint ju! :D

kram ♥

2010-04-26 @ 20:19:45
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: lashnoblom

de vart ju mkt bra dedära ju. :)

och att de passa perfekt va ju som ett extra plus.. :P



Har du för dig ikväll då?

2010-04-26 @ 22:22:24
URL: http://lashnoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0