Jag måste skriva av mig.

Jag känner mig konstig. Tom och helt annorlunda. Varje dag får jag leva med det, men aldrig förstår jag riktigt. Jag har verkligen förändrats. Jag trivs inte med mig själv. Ni som känner mig vet förmodligen vad det är, och ni tycker inte att det är någonting! Faktum är att ni ljuger. Det vet jag, det vore dumt att säga något annat. Men att höra det från er skulle nog hjälpa. Det skulle nog få mig att förstå att jag inte kan fortsätta såhär. Mår sämre och sämre även om inte någon tycker att det är någonting. Det är visst någonting! Det är något väldigt stort, och det förstör allt för mig. Jag mår verkligen dåligt över det. Ändå kan jag inte göra något åt det. Jag saknar viljan. Jag skulle göra allt för att få motivationen och viljan. Jag ska sluta säga att jag ska skärpa mig för det kan jag förmodligen inte. Men jag ska göra allt, men det kommer inte att duga.
Men sluta ljug för mig. Det är verkligheten för mig.

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

diggar din header =)

har du gjort den själv?

2010-04-13 @ 20:34:52
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; okej ;P

har du fotat länge?

2010-04-13 @ 20:42:39
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: rebecka andersson

katrin, jag ljuger inte för dig. jag är allvarlig när jag säger att du duger precis som du är. du är ju helt underbar! alltid glad och lika söt <3 Sluta klanka ner på dig själv och se till det possitiva och är det något du verkligen inte trivs med och vill förändra så finns jag för dig! Jag har också saker jag vill ändra på så vi kan göra det tillsammans :) Jag tycker inte du förändrats, du är lika fin som alltid och jag ljuger INTE! <3

2010-04-13 @ 21:20:51
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0