Dagen.

Idag har jag förövrigt träffat älsklingen, jag skippade spanskan (dumt av mig men det är sista gången). Åkte istället hem till älsklingen och vi tog en härlig promenad ut i skogen i det soliga vädret. Vi hittade en mysig plats där vi låg och stekte, riktigt underbart. Våren är verkligen älskad!
På kvällen tog jag bussen hem, och slappade lite. Nu kom jag nyss hem från en joggingrunda. Känner att jag måste komma igång efter all skit jag får höra från mamma hela tiden. Jag hade faktiskt bättre kondition än jag trodde, vilket var lite roligt. Kanske beror på de hårda danspassen. Men min kondition är fortfarande sämre än sämst. Men det är bara träning som gäller!
Förövrigt så ska jag alldeles strax lägga mig i bastun och vårda mig själv ett tag. Efter det kanske det blir tv, eller sängen. Får se!
Just det, jag bloggade inte igår... jag hade liksom inte något att skriva om direkt. Älsklingen kom hit efter att jag dansat och han sov över här. Riktigt värt, jag hatar att sova ensam. Vi börjar numera samtidigt på tisdagar så jag hoppas inte att det var sista gången vi övernattade en vardag! ;)
Varborg! Vad händer då egentligen? Sjön som vanligt eller. Känns lite överskattat... men det kan ju ändå bli kul med rätt folk. Mindre än 3 veckor kvar nu!
Hoppas ni haft en skön dag, vi hörs om jag orkar. Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0