5 April

Åh, nu har jag sett denna fantastiska film, äntligen! Och jag blev ledsen :( En sån himla vacker saga. Helt klart en toppen film enligt mig! Denna hade budskap iallafall.

Idag har det varit en ganska så degig dag. Mycket tv tittande och sådant. Jag är iallafall på hyfsat humör, vi ska till Ullared imorgon och jag ska ha med mig 2700 kr, gotta. Dock får jag egentligen bara handla för mina pengar som är 800 kr av det, för jag ska handla till mamma för 1500 kr. Men mamma skickar med 500 kr extra så jag har väl iallafall 1300 kr att röra mig med. GOTT! Kommer förmodligen köpa massa småskit. Vi får se vad jag hittar!

Så imorgon blir det väl ingen uppdatering, och inte heller på onsdag för jag kommer att sova hos Anjas farmor och farfar tisdag-onsdag. Ni får ha det gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0