28 April

Goddagens

Sitter i bibblan just nu. Har precis haft Nationella Prov i Engelska A. Jag har ingen aning om hur det gick. Vi skulle skriva ett brev till ett företag om att vi ville hyra en lägenhet osv. Ganska så enkel uppgift i sig, och fantasin flödade. Frågan är hur bra min gramatik var. Förmodligen inte så bra. Hoppas iallafall på ett G.
Imorse skulle jag och Robert ta samma buss till skolan, men usch vad struligt det var med bussarna. Jag kom iallafall till skolan 2 minuter innan jag började så det var gott.
Nu ska jag strax ha NO och Matte. Sedan slutar jag, ca kl 12. Jag är grymt sugen på tacos! Ska försöka tigga till mig lite pengar av mamma när jag kommer hem så att jag kan åka ner och köpa köttfärs och grönsaker (Y) Tror nämligen att det är ganska så fattigt på det hemma.

Igår efter skolan skulle jag laga mat, det blev fail. Jag fick dricka mig mätt istället, bläää.
Jag åkte till kyrkogården igår och lämnade blommor på Marcus grav för första gången. Men hallå, vilket dålig människa jag är. Vi gick ändå i samma klass i 6 år, och jag gick inte ens på hans begravning och han knappt varit och sett hans grav sedan han gick bort för 4 år sedan, så jag kände att det var dags att göra en god gärning för att lätta lite på hjärtat.
Efter kyrkogården åkte jag hem till älsklingen och tillbringade kvällen där. Mys, och mycket diskussioner. Jag var på lite dåligt humör igår, men vi hade det bra ändå. Jag somnade en stund, sedan åkte jag hem. Åt, och kollade Desperate Housewives. Sedan blev det sängen. Steg upp tidigt imorse!

Åh fan, grymt sugen på tacos. Pusshej.


Kommentarer
Postat av: rebecka andersson

jag gick i hans klass när han gick bort, var med honom varje dag.. åkte med honom i hissen, åt med honom och var hos han efter skolan och inte ens jag gick på begravningen! har haft skuldkänslor för det jättelänge, lilla markus <3

2010-04-28 @ 15:12:59
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0