21 April

Ingen lust att skriva, men fattar mig kort ändå.

Igår sov jag hos mormor och morfar. De är lika gulliga som vanligt, lagat jättegod middag, efterrätt och äppelpaj ♥ Jag var helt enkelt tvungen att skippa dieten för en kväll.
Imorse hade jag Naturprov, jag förmodligen väldigt urkasst. Missade en hel sida som jag inte ens såg.
Skulle träffat Robert i stan, men så blev det inte. Efter skolan skulle jag följt med honom hem, men så blev det inte.
Nu sitter jag här med min nedrans soppa och knäckebröd. Ska knarka Sjunde Himlen och bara drömma att jag hade deras underbara liv ♥

Jag vill ha somriga kläder med. Måste åka in på måndag och drämma studiebidraget på skit. Blommigt och vitt ska det bli. Tunikor ♥ Förslag på affär ?

Förövrigt så har jag äcklig skoldag imorgon, slutar 4. Sedan träning. På fredag blir det mys vid sjön. På lördag är det Emils konfirmation och på söndag är det deprissionsdag.

Puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0