15 April

Jag har egentligen inte så mycket att skriva idag... känner mig rätt så oaktiv men så är det i bland. Kallas blogtorka förövrigt.
Dagen har varit okej. I skolan kollade vi på en film, sicko. Den var väldigt bra och intressant. Jag hade även 3 timmars rast så jag träffade älsklingen i stan och han bjöd mig på kinamat. Gott!<3
Sista lektionen var spanska, och jag överlevde vilket känns bra. Efter skolan åkte jag hem och bytte om och så, och sedan åkte jag upp för att orientera. Första träningen idag och det var faktiskt ganska så kul. Så småningom vill jag tävla, hihi.
Gruppen jag började i var inte direkt min åldersgrupp. De var en fortsättningsgrupp på barn mellan 8-14 år, men eftersom att jag inte är så duktig på att orientera så måste man ju börja någonstans. Och det var ändå ganska så okej i den gruppen, jag fick springa en del för mig själv och följa kartan osv. Plus att det var ganska så lugn träning idag eftersom att det var första gången och vi fick lära oss en del nya karttecken, vilket var bra. Jag fick även behålla kartan och det blev jag jätteglad för. Nu kan jag dra upp själv ibland och orientera! ;)
Nu får det räcka. Hoppas ni haft en skön dag, imorgon är det helg. Wiiiiih! Efterlängtat och älskat. ♥

Kommentarer
Postat av: ANGELICA -www.improvme.blogg.se ♥

Jag vet inte! själv? ♥

2010-04-15 @ 21:01:10
URL: http://improvme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0