1 April

Har ni blivit lurade än? :D

Själv har dagen varit okej. Jag vaknade klockan 9, gött. Hade en muntlig redovisning i engelskan och gick VG. Proud, Pride.
Jag slutade klockan 12, gott.
Åkte hem, men bussen gick bara till Önneröd så resten fick jag promenera. Jag har varit med om ett litet äventyr idag. En bortsprungen hund velade fram och tillbaka i backen och höll på att bli påkörd, så jag ropade på honom/henne och han.. eller hon, sprang fram till mig så jag bar han/henne upp till Tahult, visste inte riktigt vart jag skulle göra av sötnosen. Riktigt tung var denne! :) Tillslut kom en man i en jeep som saknade sin hund, så han fick tillbaka den! :)
Förövrigt så har jag ätit, duschat och pysslat med sköldpaddorna. I förrgår hittade vi förresten den sista! :) Han mådde bra, vilket var skönt. Tyvärr så dog den lilla ungen vi hade. Jätteliten och söt var den, min favorit! Dog bara helt plötsligen. Han som hade varit så pigg och ätit ur min hand! :'( Så sorgligt. Hoppas starkt att de 6 återstående överlever nu.
Men nu ska jag göra mig i ordning, älskling plockar upp mig senare, vi ska åka till Allum och kolla partykläder till honom! :) Jag har ett litet påskägg att ge honom med<3 Så sover vi förmodligen över ikväll. Vet inte hos vem. Han vill alltid sova hos honom och jag vill alltid sova hemma hos mig, x)

Ha en bra dag, se till att lura skiten ur alla ni känner, men akta er själva!! :) Pussiiisssar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0