8 September

Nu är jag så gott som färdig med designen! Blev väldigt nöjd med utseendet faktiskt, har hållt på hela kvällen igår och hela kvällen idag. Kul liv, höhö. Men det är det värt. Det finns vissa små detaljer jag ska ändra imorgon för det orkar jag inte nu. Jag ska t.ex försöka få bort ">" som alltid finns med innan inläggen... störande.

Idag har jag btw varit i skolan då såklart, sedan åkte jag och Robert hem till honom. Vi skulle se "Män som hatar kvinnor" men dom hade inte den så vi kollade på "Sex and the city". Jag vet att han älskar den innerst inne, iallafall sexmomenten ;)

Resten av kvällen har ju då som sagt tillbringats framför datorn, så känner mig ganska så stek och röten just nu faktiskt. Blir bara 6 timmars sömn för mig i natt :( Menmen... såhär länge ska jag aldrig mer sitta framför datorn i sträck, det gör ont överallt xD Kan ni inte kommentera bloggdesignen nu då? Vill höra åsiker, så jag vet om det var värt besväret!

Nu måste jag dock sova! Annars orkar jag inte leva, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sexxxiiigt :d

2009-09-09 @ 07:31:04
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Jag ser att du har hittat på lite extra att göra med designen och det är ju bra :) Det är ju en valfrihet man får efteråt.

2009-09-09 @ 12:27:22
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: rebecka andersson

blev verkligen jättefint! :) Du får lära mig ;) <3

2009-09-09 @ 12:53:49
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/
Postat av: Robert

Den blev fett nice! :)

2009-09-09 @ 12:58:50
Postat av: sandra<3

SAATAAN VA SNYGG!! :O faasen va avundsjuk jag är nu :|<3333333

2009-09-10 @ 19:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0