Fest.

Igår bestämde jag mig för att inte skriva något om festen... men jag känner att jag vill göra det nu ändå.
Först var det förfest med Emma, Malin, Pauo och Cissi. Det var jättetrevligt :) Senare kom mer folk.. och sedan ännu mer och ännu mer och ah.. ni fattar själva! Tråkigt att kvällen slutade som den gjorde med alla problem och allt, tänker inte skriva mer om det här, men jag hoppas att ni alla hade riktigt roligt under kvällen ändå, innan det tråkiga började hända! Och tack alla som hjälpte mig med allt både under och innan festen. Ni är bäst! Speciellt Malin, Emma, Cissi och Pauo. Älskar er tjejer, utan er hade jag inte klarat det<3
Jag fick förresten massa fina presenter! Av Emma och Malin fick jag en jättesöt ram med fotografier i, och en prinsesskrona med smycken. Av Pauo och Cissi fick jag jättesnygga örhängen och choklad. Av killarna fick jag en Calvin Klein parfym, en sminknecessär, 2 mascaror, ögonskuggor, highlighter och rouge. Av Mattson fick jag en jättegullig "godiscactus". Av Rebecka och Amanda fick jag presentkort på Gina och av den andra Rebecka fick jag ett linne och skärp. Ni är så gulliga allihopa och tack så mycket för allt!<3

Hade ni kul, ni som var här? Alltid roligt att veta om det var värt problemen...!

Här kommer lite bilder från den tidiga delen av festen, och eftersom att min systemkamera är på lagning så har jag fotograferat med digitalkameran, inte lika roligt. Men det var väl det säkraste.



















Kommentarer
Postat av: Emma

gmn klart de va kul !

du vet att ja Lskar dig med (L)

feting fina bilder btw ;) <3

2009-09-12 @ 15:53:30
URL: http://kissmeiamfamous.devote.se
Postat av: Anonym

det va lätt värt det !

2009-09-12 @ 15:56:14
Postat av: amaandalindgren.blogg.se

det var hur bra som helst katti :) synd bara att det blev som det blev :P<3

2009-09-12 @ 18:19:32
URL: http://amaandalindgren.blogg.se/
Postat av: rebecka andersson

presentkortet var iof från mig och robin ;) <3

2009-09-12 @ 19:03:41
Postat av: Anonym

linnet åh skärpet fick du av mig och becka! xD<3

2009-09-13 @ 13:50:52
Postat av: Sabdra

åh jag snor bilder! <3

2009-09-13 @ 21:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0