6 September

Hello :)

Idag har jag inte gjort jättemycket... när jag vaknade upp hos Anja åt jag frukost och gick ner på marknaden och köpte coccosbollar. =) Resten av dagen har gått åt att sitta i bilden... tog drygt 4 timmar att åka hem. När vi väl var hemma åt vi, och jag började så smått skissa och fundera på hur jag vill att min blogg ska se ut, och jag har verkligen ingen aning! Alla har så fina så jag blir avundsjuk. Än så länge har jag bara börjat skissa runt en blomma, men det ska nog bli bra tillslut tror jag nog! :)

Vid 5 tiden hämtade Sandra upp mig och vi åkte till dansen :) Fick ett jättegulligt armband av henne som hon köpt i Cypern, och en vodka flaska :) Du är bäst sötnos. <3

Dansen gick ganska så bra... men det var sjukt svårt och en väldigt bra grupp! Vi ska nog fixa det ändå... bättre att gå med de som är bättre än sämre. (Y)

Nu ska jag snart basta... men ska nog skissa lite mer på blomman till bloggdesignen först. :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0