5 September

Hej på er.
Nu sitter jag här i Anjas säng med hennes laptop, och deppar för att det inte går att logga in på msn. *Snyft* :'(
Jag är faktiskt lite ledsen... men jag vet inte varför! Känner mig bara allmänt nedstämd. Oönskad, oälskad, olycklig. Gud vad jag är barnslig ärligt talat. Men ibland kommer sådana stunder då man bara vill pressa kudden över huvudet. Nog pratat om det, bättre att ha sina känslor inom sig.

Igår var jag i skolan till 11, två lektioner. Sedan hämtade mamma, Emil o mammas kompis Anette mig och vi åkte till sommarstugan och tog en fika med mormor o morfar där, och lämnade av hundarna. Sedan åkte vi upp till Filipstad (Värmland). På eftermiddagen gick jag och Anja en sväng på marknaden, men det regnade så otroligt mycket så det var inte så kul. Vi fick runt en stund med hennes pojkvän med. På kvällen kollade vi på en jättebra film. Minns dock inte vad den hette, men någonting med att vagga gungan...

Idag har vi gått på marknaden hela dagen, fick dock sova ut till 11 imorse, skönt. Vi gick med några av Anjas kompisar nere vid stan, och på kvällen stack vi hem och åt middag och så, sedan blev det ytterligare filmtittande när Anjas pojkvän kom hit. "All the boys love Mandy Lane". Inte den bästa filmen, och har sett den flera gånger innan. Btw så tror jag att alla hatar mig för jag fick damp på mamma under filmen. Hon blir så jobbig när hon dricker! Och nu är hon sur på mig... or something.

Anja gick ut med sin pojkvän för drygt 45 minuter sedan. De skulle gå en sväng nere på stan och så. Jag kände inte för att hänga med dom. Det är ju dock hon och hennes pojkvän, och jag vill inte tränga mig på. Funderar på att gå och lägga mig, så att det blir morgon fortare. Vi åker hem imorgon, och det är första pardisco lektionen imorgon, en aning nervös.

Jag har förresten köpt två piercingar här uppe. En turkos, med typ fjäril på tror jag. Och en rosa med tre pärlor hängande. Där rök min 250 spänn :) Dock så fick jag 250 kr av pappa med, så har väl typ 200 kvar. Kan vara bra att ha lite pengar till min fest med.

Ge mig kärlek.
Puss.


Kommentarer
Postat av: Robert

e nyfiken på att se hur du ser ut med pircing eller hur fan de stavas :P

2009-09-06 @ 10:04:46
Postat av: den bästa maaaaaaalin :D

" ge mig kärlek "

höhö menar du inte

" ge mig ett strul ? "

2009-09-08 @ 20:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0