29 September

Salut,

Idag har det varit en helt underbar dag! Jag har hunnit med så mycket!! :D Jag började skolan 09.30, och slutade 12.10. Hade svenska och religion. På svenskan tränade vi på referatskrivning, och på religionen hade vi genomgång om kristendomen.

Efter skolan åkte jag hem, och pluggade. Har samhällsprov på fredag, om massmedia, och massa inlämningar nästa vecka. Idag akrev jag en uppsats på engelska om mobiltelefoner, ganska så nöjd faktiskt.

Efter pluggandet tog jag en joggingrunda i Tahult/Gallhålan. Sedan slappade jag framför Sjunde Himlen, och sedan blev det till att duscha.
Och nu sitter jag här! Pratar med Gurre i tele, så orkar inte skriva mer.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0