28 September

Hola!!!!!!!!!!

Idag har det inte hänt något speciell. Jag började skolan 10.10 och slutade 13.20. Hade endast matte och idrott. Jag hade förberett mig på konditionstest men det skulle vi tydligen ha nästa vecka, så idag hade vi det jag hatar mest, nämligen fotboll. Men jag överlevde. När jag kom hem slappade jag framför "Sjunde himlen". Älskar det programmet! <3 Och något mer har jag typ inte hunnit med idag.
Jo just det, jag beställde en tunika från nelly.com idag. Så den kommer väl inom ett par dagar...
Det var rea så det var gött (Y) Men jag borde inte shoppa eftersom att jag sparar till USA... men kunde inte undgå denna med det billiga priset, plus att det blir en härlig klädsel att bära i USA eftersom att den är väldigt somrig. :)

Det får räcka för idag, Puss. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0