24 September

Jag hann inte skriva något igår, hade varken ork eller lust. Efter skolan igår träffade jag nämligen Malin. Vi åkte till kortedala/(bergsjön?) och träffade Emma en snabbis och sedan åkte vi till biopalatset och skulle köpa biljetter till "Flickan som lekte med elden", men det var slut :o Så vi köpte biljetter till en svensk film som hette "flickan" istället. Sedan gick vi på McDonald's och käkade, och då kom Emma. Vi gick runt och kollade lite i stan, sedan kom Cissi och Pauo. Bion sög verkligen getanus, men det var värt det ändå eftersom att man träffade er snyggingar! Filmen handlade förresten om en tjej som hette... Anna? Hon var typ 10 år och blev lämnad ensam hemma hela sommarlovet, helt sjukt. Sen hände några sega grejer och usch, medelåldern inne på bion var typ 45. xD
Efter bion tog vi bussen hem... och jag gick och lade mig nästan direkt... pratade dock med Marcus fram till... typ halv 1 eller nått... så fick inte så mycket sömn i natt. Men det var det värt! :P

Idag har skolan varit helt okej. Vi hade svenska, religion, matte och spanska. På matten hade vi prov... och jag kunde inte en enda uppgift :( Mitt första IG på ett prov. Känns inte helt bra alltså!
På religionen kom en präst och pratade om kristendomen och sånt. Ganska så spännande faktiskt!
På spanskan är det alltid lika kul. Men ärligt, jag gillar spanska! Det är nog mitt favoritämne. :) Idag lärde vi oss nummer och hälsningsfraser, men jag kunde det typ innan.

Efter skolan åkte jag hem... och har inte hunnit med så mycket mer. Pratar i telefon ganska mycket nu för tiden :) Det gör jag även nu, så jag lägger in ett par bilder från gårdagen, så får det räcka för idag.

Puss!






Tack för kvällen brudar<3

Kommentarer
Postat av: Emma

assa väldigt söta bilder! jag ser ut som en funktionshindrad eller något :O! typ patrik X)?

2009-09-24 @ 19:55:19
URL: http://kissmeiamfamous.devote.se
Postat av: maaaaaaaalin :D

sjukt kul igår även om filmen söööög ! (: <3

2009-09-24 @ 20:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0