21 September

En bra dag idag, helt klart! :) Fått en massa saker gjort!

Jag vaknade en halvtimma innan klockan ringde imorse, vilket var en bra start på morgonen. Jag gjorde mig i ordning och mamma körde mig till centrum och därifrån tog jag bussen till skolan. Vi hade bara 2 lektioner idag. Matte och idrott. På matten pluggade jag inför provet, fick faktiskt mycket gjort. På idrotten var vi på Heden och kastade freesbee xD Sedan hade vi värsta jobbiga interwall träningen. Känns ju väldigt bra när typ alla i min klass är idrottsfreak! Men jag gör iallafall mitt bästa, och sämst är jag inte iallafall. =)

Efter skolan kom mamma och hämtade mig. Vi åkte till tribe och köpte en piercing till läppen. Han som jobbade där satte in den åt mig för jag vågade inte xD Kommer aldrig våga byta den själv alltså. Det är läskigt och det gjorde lite ont faktiskt! Men det är ju inte helt läkt än... men nu ser det bättre ut med en liten silvrig pärla iallafall. :)

Efter det åkte vi vidare till mitt gamla gymnasium MoveIt. Jag hämtade mitt lås som jag glömt på skåpet. Sedan åkte vi vidare till Allum och handlade skolmaterial, och pengar till telefonen. Sedan åkte vi hem och åt och så... och nu sitter jag här.

Min telefon som jag hade beställt kom förresten idag! Så om ni vill ha numret får ni fråga snällt.
Nu ska jag lägga över lite musik och så... puss sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0