20 September

Det finns inte så mycket att skriva om dagen... jag har kommit hem från "campingsemestern" och har nyss kommit hem från ännu en danslektion. Det är sjukt svårt nu alltså, men vi ska klara det, eller hur Sandra?!

Det känns som att jag håller på att tappa det här med att blogga... tyvärr. Och nej, jag ska inte sluta! Men det känns inte lika roligt och positivt längre. Ingen kommenterar så hur vet jag ens att någon läser?

Mitt huvud pulserar, har en jädra huvudvärk. Så nu går jag...

Puss.

Kommentarer
Postat av: malin xd

jag läser ;o

snälla sluta nt ;o

2009-09-20 @ 21:22:10
Postat av: Anonym

du får ju inte sluta nu när du presis fått mig till att börja läsa

2009-09-21 @ 07:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0