2 September

Hejsan.
Idag var jag ledig från skolan, men inte fick jag sova länge för det nää. Först skulle jag gå upp klockan 08.15 för att rasta hundarna, sedan skulle jag med 09.15 bussen till Mölnlycke, så när jag gick upp till busshållplatsen kom det aldrig någon buss. Då gick dom tydligen bara kvart i! Så jag fick gå hem igen och ta moppen till Mölnlycke istället. Typ sista gången jag åker moppe detta året.. ska ställa av den om någon vecka.

Menmen.. i Mölnlycke spelade jag fiol, fast spelade i och för sig inte så mycket, blev mest snack om tider och sådant. Orkar inte åka till Mölnlycke varenda onsdagsmorgon när det är min enda lediga dag, så istället ska jag spela på min tretimmars rast på fredagar. Blir nog bra förmodligen. Efter fiolen gick jag runt Massetjärn och fotograferade en massa. 371 bilder blev det tillslut, men bara ett fåtal av dom blir ju okej... nybörjartur antar jag! xD Det var dock väldigt svårt att fotografera idag, för det blåste så himla mycket! Men jag är ganska nöjd ändå...

Jag har även hunnit med att träna idag. Inte bra att träna 3 dagar i rad när man är mig alltså. Men det är bara att vänja sig. Har bara haft grymt mycket träningsvärk i tre dagar nu, och jag ska träna imorgon med. xD Det blir bara bättre och bättre... men vet ni vad? Jag kollade på mig själv i spegeln förrut och antingen så är det fel på mina ögon, eller så har mina lår blivit en aning fastare. Jag antar att det är ögonen som är problemet. Men det är kul att det blir positiva konsekvenser efter träningen iallafall! :D

Efter träningen åkte jag hem igen. Duschade och så, sedan åkte jag ock mamma till Mölndal. Skulle träffa en medlare där. Det var ett ganska så kort samtal, det sades inget speciellt. Jag visste typ om allt redan, så nu får vi se vad som händer härnest. Vill inte avslöja för mycket här på min blogg, vem vet! Jag kanske blir anmäld igen. -.-'

Väl hemma igen, gick jag en promenad med hundarna och fotograferade lite till. Fotograferade i trädgården med. :) Sedan åt jag mammas goda middag, kycklinggryta för er som vill veta.
Efter middagen blev det sjunde himlen, och nu sitter jag här och äter äppelkaka med vaniljsås, nyttigt va? Men gott iallafall.

Här kommer några av de bilder jag blev lite extra nöjd med! ;)





































Klart! Tog en jävla tid. xD Puss<3




Kommentarer
Postat av: katrin

härliga bilder ^^

2009-09-10 @ 22:50:09
URL: http://katrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0