15 September

Hejsaaaaan!!!

Idag har det varit en jättebra dag, för det mesta! Jag började skolan tjugo i 11 imorse, vilket var fruktansvärt skönt. Först hade jag Svenska, sedan spanska. Men jag fattade ingenting på spanskan så åkte till stan och shoppade efter halva lektionen istället. Köpte två tjocktröjor på gina tricot. Hade inga pengar, men hade presentkorten som jag fått av Amanda och Rebecka A. :)
Jag satt även vid lejontrappan och solade lite. Det har ju varit så himla fint väder idag! :D
När jag skulle ta spårvagnen tillbaka för att gå på sista lektionen, ringer en som heter Christina. Hon jobbar på Katrinelundsgymnasiet och undrar om jag fortfarande är intresserad av att börja där! Snacka om att jag blev glad. Jag trodde aldrig jag skulle komma in! Så när jag pratat med henne åkte jag tillbaka till skolan och sa till min rektor att han kunde "skriva ut mig" från MoveIt.
Nu ska jag bara prata med mamma om det, så skulle jag ringa Christina i kväll och ge besked! :)
Fyfan va skönt att slippa bajsskolan MoveIt asså! Så jävla värdelös är den... det går inte ens att förstå om man inte gått där.

När jag pratat med rektorn åkte jag hem och åt typ. Pappa kom även hem och lämnade min kamera som varit på lagning. Han sa att det inte hade varit något fel på den, utan att jag hade glömt ta av linsskyddet. Jag hatar honom, det stämmer inte. Jag vet med säkerhet att jag tog bort det, till och med han själv kollade ju på kameran? Men så blev det ett jävla tjaffs mellan oss bara för att jag aldrig får ha mina egna åsikter. Jag VET att jag tagit bort linsskyddet, men det kan inte den jävla idioten förstå.
Menmen... just nu kollar jag på "bring it on" och jag ska snart duscha, men det finns inte ens något varmvatten, så antingen får jag duscha i iskallt, eller så tvättar jag bara håret över badkaret och duschar kroppen senare ikväll. Jag tror att det får bli det sista alternativet!

Men nu måste jag faktiskt dra... jag ska göra mig i ordning och ta bussen in till stan sedan. Ska gå på bio klockan 21.15 med mamma. "Prinsessa" ska vi se. Hoppas den är bra! Det verkar den. :P

Puss sålänge, kanske skriver när jag kommer hem ikväll. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0