13 September

Hejhej.

Idag har det varit en riktig hälsosam dag för mig! (Om man räknar bort all choklad!). Dagen började med att jag och familjen åkte ut till Ödenäs och gick Ödenäsvandringen med en annan familj vi känner. Att gå 5 km kändes som att gå 5 mil! Jag hade skoskav, det var varmt, det var skogigt, bergigt och träskigt. Men det gick bra ändå, och det kändes härligt efteråt. Efter vandringen åkte vi hem till den andra familjen och åt tre rätters middag. Sjukt gott alltså! Sedan åkte vi och hämtade Alexandra och åkte hem till mig och hämtade mina danskläder, sedan bar det av till dansen. Det gick mycket bättre för mig och Sandra idag faktiskt! Och vi insåg att vi var en av de bättre paren i gruppen! Vilket kändes toppen. Nu gäller det bara att hålla sig kvar, och träna!

Nu har jag inte så mycket mer att skriva... pappa hämtar Emil på gitarren, och när han kommer tillbaka ska vi kolla på "Kändisdjungeln" och käka ännu mer choklad!

Pusshej.


Kommentarer
Postat av: rebecka andersson

vill också ha choklad :( </3

2009-09-13 @ 22:04:47
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

btw på din info står det att du är 15, missat det?:P

2009-09-13 @ 22:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0