09-09-09

Kul datum idag, hihi.
Skolan idag var en massa seg, som vanligt. HATA PROJEKTVECKOR! Och hata att man måste gå till skolan på en onsdag när man egentligen är ledig! :( Men, jag överlever. Hände dock inget speciellt i skolan så det är inget intressant att varken skriva eller läsa om, så vi skippar den delen idag.

Efter skolan träffade jag Paulina och Cissi i stan, och senare öven Malin. Vi tog bussen till Landvetter och hem till Paulina. Tog en härlig promenad och chillade ute. Snackade skit och hade skoj. Jättekul! :D Ni gjorde min dag och ni är bäst flickor. <3

Vid 8 tiden skulle jag ta bussen hem, men det gick ingen buss så jag gick från Paulina hem till mig. Det tog ca en timma, men det var det värt. Motion är alltid bra! :P

Nu sitter jag här och känner mig lite sorgsen... vill egentligen lägga in några sexiga bilder från dagen, men det är något fel med kameran! Pappa kollar på den nu. Hoppas den fixar sig idag! :S

Puss sålänge, bilder kommer väl sen, antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0