Shame on me .

Hej bloggen, och läsarna om det nu finns någon som läser .

Jag var lite smått deprimerad förrut... händer ganska ofta nu för tiden, men som vanligt mår jag bra igen efter att få släppt ut alla känslor, så nu känner jag mig som Katrin igen .

Dagen har varit bra. Segt i skolan, men efteråt träffade jag Sandra och vi gick i stan och letade efter tävling/uppvisningskläder till dansen . Vi hittade leggings som vi båda passade bra i ganska så snabbt. De var svarta med dragkedja på sidan, så de köpte vi. 149 kronor på Bikbok. Sandra köpte även träningsbyxor och träningsbehå.
Linne var däremot svårare att hitta. Vi gick igenom i princip alla klädaffärer i Nordstan innan vi besökte Rut med Flera och där hittade Sandra linnen. Vitt ganska så stort och öppet med en stor ros i mitten. Jag var verkligen kritisk i början, men när jag testade det så kändes det bra, så det köpte vi var sitt med.
Så nu är vi äntligen klara med shoppandet av kläder iallafall, och jag är hyfsat nöjd. Hoppas att Sandra är det med. :) <3
Efter stan tog vi bussen hem, och när jag kom hem kollade jag på ett avsnitt av Grey's Anatomy och åt mackor. Så mycket mer har jag inte hunnit göra idag. Jag har en spanska läxa som väntar på mig, och en Gustav som vill prata med mig i telefon... och en portion pudding som vill hamna i min mage, så jag får väl ta tag i allt som ska göras helt enkelt! Jag börjar med det livsnödvänliga, att äta . Till maten blir det prat med Gustav, och om jag hinner kanske jag ägnar spanskaboken en blick.

Här kommer bilder på det jag köpte idag.
Ha det gott folk. Puss<3





Vad tycks ? Ni behöver inte kommentera, det brukar ni ju ändå inte göra :$
Http://kakatrin.blogg.se : Den mest opopulära bloggen ever!!! Och ändå fortsätter hon blogga! Grymmmt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin du är <3

2009-10-08 @ 12:28:36
Postat av: Munken

I SO WANT <3

THAT GIRL

2009-10-08 @ 20:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0