Så kul :)

Jag hittade en liten rolig sak när jag kollade den kända bloggerskan dessies blogg. Hon har skrivit ett flertal gånger att hon avskyr klädaffären Gina Tricot. Det är bara billig skit där enligt henne, ändå så har hon fotograferat sin outfit idag och skrivit vart alla klädesplagg hon har på sig kommer ifrån... bortsett från tröjan för det har hon inte skrivit ut, eftersom att det är en billig skittröja från Gina Tricot, faktiskt en exakt likadan som jag har. Hon är ganska så fail... :)


Kommentarer
Postat av: malino :D

HAHAH FAIL ;o

jag har blivit beroende av kissie :$

2009-10-28 @ 20:41:28
Postat av: e l i n s

Haha! så fail egentligen! Jag menar? de vågar ju inte stå för det dom tycker?

2009-10-29 @ 13:58:28
URL: http://estr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0