Mjölk.

Hejsan civilisationen ^)

Just nu sitter jag framför tvn och dricker mjölk, ganska så gott faktiskt. Robert har varit här hela kvällen, han åkte hem med bussen för typ en halvtimma sedan :( Det var toppen som vanligt med honom här. ;)

Jag är liiiite stressad. Religionsprov på torsdag och det är min enda 50 poängs kurs, så jag vill verkligen få MVG. Men eftersom att jag inte har varit i skolan denna veckan så har jag ju inga böcker för att plugga heller... så det kommer rent ut sagt gå åt helvete. Menmen, min värld ska inte få gå under för det! :S And btw, mamma och Emil är på bio idag, kommer inte hem förrän halv 12, så det är lite gött :)

Nu ska jag... lägga mig och lyssna på musik eller nått :) Ha det bra, pusspuss.


Kommentarer
Postat av: roobie

alltid roligt hos familjen savolainen :)

2009-10-14 @ 08:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0