Katti <3 Sandra

Hihi :) Sandra lyckades övertala mig förra veckan att börja tävlingsdansa med henne, och nu har vi redan 2 tävlingar och 1 uppvisning framför oss under loppet av tre månader. :) Vi ska äga och bli bäst, nu har jag faktiskt viljan! :) Det är ju så himla kul att dansa med dig hjärtat <3
Så vår första tävling i Lidköping är om cirka 4 veckor, och jag är sååå nervös! Men sååå förväntansfull med såklart! Så nu ska vi börja hårdträna... 3-4 gånger i veckan till att börja med, men det blir säkert så att vi måste träna varenda dag i veckan sedan. Vi har ingen dans klar än, så det är bara för oss att göra en koreografi, vilket vi ska börja med imorgon. Vi har även bestämt kläder med! Vi ska ha svarta leggings med hål, svart träningsbehå och ett stort färgglatt linne (förhoppningsvis ett SKRIKROSA). Så jag ser verkligen fram emot att tävla nu, du är bäst hjärtat och du är dessutom bäst på att övertala.

JAG OCH SANDRA MOT VÄRLDEN HELT ENKELT! :) RAWWWRRRR <3

Kommentarer
Postat av: Saandra

LÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAAAAAAAAAAAAAR :D älskar dig hjärtat! <3

2009-10-04 @ 21:47:08
Postat av: Rebecka

haha, men man vill ju fortsätta att vara brun. annars förlorar man ju färgen! haha :)<3

2009-10-05 @ 00:46:43
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

lycka till, jag ska lätt kolla på någon gång. jag tror till och med att jag ska vara i lidköping då, vart ligger det? :)<3

2009-10-05 @ 14:44:52
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0