För er som inte vill vara bleka...

Bort med solaium! Man luktar bränt, man blir bränd, det kostar en förmögenhet, vissa får hudcancer, vissa dör.
Brun Utan Sol är så mycket bättre! Om man är duktig på att applicera det, så blir det en snygg färg. Det luktar visserligen bränt i någon dag, men lukten försvinner ganska snabbt och det är värt besväret. De flesta är bra för huden, och det ökar varken risken för hudcancer eller död. Hoppas jag har övertygat er om vad som är bäst. Jag är verkligen emot solarium nu! Har bara solat några gånger förra året... men inget mer :) Jag har btw en jättebra brun utan sol, vet inte riktigt vad den heter, men den var ganska så dyr och köpt i en kosmetikaffär. Tyvärr så är den bara till för ansiktet, och min förra för hela kroppen är slut, så jag ska nog investera i den här nedan, "Dove Summerglow" som Sandra har tipsat mig om. Kostar Ca 45 kr och verkar grym! :)


Kommentarer
Postat av: malin

KATRIN DU ÄR SÅ DJUP! <3

2009-10-14 @ 22:07:46
URL: http://malinbackluund.blogg,se
Postat av: Emma

njae den där dove e itne så bra, den glittrar bara äckligt mkt de är skit jobbigt ._.

2009-10-16 @ 07:23:47
URL: http://kissmeiamfamous.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0