Du är min idol

Heejheej!

Nu sitter jag och pappa framför tvn och kollar på idol. Just nu är det reklam, så då passar jag på att skriva ett litet inlägg. Jag kom hem för ca en timma sedan. Jag var nere vid Önneröd och träffade min Robert. Vi har verkligen mycket att ta igen nu från dessa 4 veckor, men samtidigt så känns det som att vi inte har så mycket att ta igen... det känns nästan som vanligt och det känns jättebra. Jag är verkligen jätteglad och aah.. jag vill inte skriva för mycket. Jag älskar iallafall min bästis!
Nu börjar idol igen, så nu måste jag sluta skriva. Här är iallafall mina favoriter :) Vilka är era?
Ha en härlig fredagskväll,
Massa kärlek<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0