Alla helgona

Hejsan Svejsan! Det var ett tag sedan jag skrev... men Anja har varit hos mig så jag har haft fullt upp! Bilder kommer senare, för just nu är jag hemma hos Robert!
Jag ska försöka sammanfatta dagarna och det jag minns.
I torsdags gjord jag inget speciellt under dagen. Anja kom till mig på kvällen, och jag minns inte ens vad vi gjorde! Men antagligen inte något speciellt... :P

Igår var det Halloween, och vi tog härliga höstkort på varandra ute. Det var kul, vi tog ca 400 kort, och jag blev endast nöjd med ett porträttkort på Anja, ni kanske får se de imorgon. ;)
På eftermiddagen fick vi gäster, åt middag och så hemma, sedan åkte jag och Anja in till stan. Vi träffade Monika och... ah, kvällen blev en... katastrof, menmen. Tänker inte haka upp mig på det mer. Jag och Anja tog iallafall halv 12 bussen hem. Fick reda på lite problem som hänt hemma, som även förstörde min kväll, fyfan vilken halloween det var när jag tänkte efter! The worst ever... XD

Idag har vi inte gjort så mycket heller... sov ganska så länge. Hämtade våra saker hos Monika, och åkte hem igen. Jag har typ gjort mig iordning hela dagen... xD Anja och dom åkte nyss hem, och då körde mamma mig till älsklingen. Vi och Torre ska snart på fest, så nu får det räcka för idag! Puss på er och ha en fortsatt skön helg<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0