6 Oktober

Hej!!!

Jag har KÄMPAT med uppsatsen om kristendomen, och nu är jag klar! Och jag är nöjd, och jag är stolt! Fast jag har inga höga förhoppningar, eftersom att jag var hur nöjd som helst med både engelska och samhällsprovet, och det gick ju åt helvete, så jag vill inte tro för mycket och sedan bli besviken, men visst, jag tar livet av mig om jag inte får bra på denna uppgiften. :)

Idag har det inte hänt så mycket... var i skolan till 4, var hemma 5, kollade på massa avsnitt av Grey's Anatomy och åt lite onyttigt. Sedan har jag pluggat då, och nu ska jag ta mig en härlig dusch som jag har förtjänat! Sedan ska jag be Gustav ringa mig en pling.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0