28 Oktober

Chacha bloggen! ♥

Ne jag skojar, jag ska absolut inte börja med någon sådan skit! :)

Jag var lite deprimerad igår, som ni kanske märkte. Idag är jag helt klart på bättre humör, dagen har varit jättebra!
Det började med att jag vaknade klockan 9 av att Emil ringde på dörren och inte kunde komma in eftersom att det var låst, så jag var tvungen att släpa mig till dörren för att öppna. Sedan lade jag mig ytterligare en stund i sängen och slapp gå morgonpromenaden, gött! (Y)

På förmiddagen efter frukosten och allt sånt, städade jag. Jag gjorde ordning på mitt rum, dammsög hela nedre våningen, torkade iordning i köket, vek tvätt, mm. Jag är lite stolt faktiskt :) Vet ni vad jag fick för det? Ett par nya jeans från emomärket Cheap Monday ;) Jag och mamma åkte in till Weekday och jag prövade typ 200 byxor innan jag hittade ett par som passade min breda röv. Oturligt nog så var dom kilometerlånga, så de skulle sy upp dom så jag ska hämta dom imorgon. :) Jag älskade verkligen mina förra Cheap Monday stuprör, och jag bodde typ i dom, men efter två år så sprack dom, så jag hoppas att jag kommer trivas lika bra i dessa! :) Det är dock inte samma modell eller färg, men det får väl funka ändå. Men nog pratat om jeans!
Jag köpte även brun utan sol servetter, eller aah, mamma betalade då. :)

Vi åkte även till Fiskekörkan och handlade lite. Mamma köpte världens godaste räk och kräft baguett till mig. Jag som inte kunnat tänka på något annat än räkor i flera dygn nu... äntligen fick jag mig en måltid med det! Hur gott som helst. :D
Vi åkte också till Willys i Partille och storhandlade, och sedan åkte vi hem. Jag dammsög övervåningen som jag inte hunnit med under förmiddagen, och sedan slog jag mig ner här framför datorn... mycket mer har jag inte hunnit med idag. Jo, jag kollade på ett avsnitt av Desperate Housewives förrut med, haha. xD
Oj just det, jag har glömt att dammsuga i badrummet kom jag på nu :O Hoppas inte mamma märker det! Jag orkar inte dra fram dammsugaren igen... den ger mig extrem huvudvärk.

Men nu ska jag sluta skriva :) Ha det gött, puss<3

Vad tycker ni om nya designen förresten? Jag höll på med stilmallen fram till... 2 i natt, så jag är ganska så nöjd med reslutatet själv. Jag tröttnar alltid så snabbt på utseendet så jag hoppas denna blir kvar ett tag framöver..


Kommentarer
Postat av: Anonym

den blev grymt bra!!! :) <3

2009-10-29 @ 12:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0