24 Oktober

Idag är det min brors födelsedag. Han fyller 14 år, grattis fjortis! :) <3

Igår blev det ingen katastrof fredag som jag förutsett. Jag tog bussen hem till Linda på kvällen och där skulle det vara några tjejer... men eftersom att det kom fler folk och killar med så blev det typ fest istället. Det var trevligt! Alltid roligt att möta nya människor, och världen är så liten! Alla känner typ varandra genom någon/något... det är kul! :)

Vid halv 1 tiden gick jag hem till Robert och han mötte mig, så vi slog följe hem till honom en bit. Där tillbringade jag natten. Tog 10 bussen hem imorse. Jag åkte ner och handlade det som fattades inför dagen med pappa. Mormor, morfar och moster kommer snart hit så vi ska fira Emil lite.

Nu måste jag göra mig iordning! :o
Här kommer några bilder från igår... puss!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0