23:03

Är det bara för mig som blogg.se är sjukt segt? Jag skrev ett inlägg i morse som inte var klart och syntes på bloggen förrän någon timma sedan. SEGT!

Jag har iallafall gjort en bloggdesign till Paulina, här är hennes blogg: Http://paulinalundstrom.blogg.se
Kommentera gärna vad ni tycker om designen! Den är ganska så basic, men jag har inte tid för något mer avancerat just nu.

Jag måste verkligen sova, ska upp klockan 7 imorgon och oj, nu är klockan redan 11! Och min älskling har loggat ut från msn... för säkert jätte längesen! Och inte har jag blivit meddelad om det och fått ett "Godnatt" :o Jag som ville prata, höra hans varma röst och skriva massa gulliga sms, men jaja! Jag får väl vänta med att höra av honom tills imorgon.

Puss och godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0