21 Oktober

Hejhejhej
...
Idag har det varit en bra dag! Jag vaknade 08.15, vilket är en bra sovmorgon för mig! Jag var pigg som en apa. :) Mamma körde mig till centrum där jag skulle ta halv 10 bussen till skolan. Bussen var 20 minuter försenad, så jag kom en kvart försent till Engelskalektionen. Vi kollade på en jättebra film, minns dock inte vad den hette. Stanley... någonting. Handlade om en kille som var på ett pojkfängelseläger eller vad man ska kalla det.
Jag hade bara Engelska, Matte och Företagsekonomi. Sedan slutade jag! Ca klockan 2. Mamma och Emil hämtade mig för dom hade varit och handlat kläder. När jag kom hem kollade jag på Sjunde Himlen och lagade mat.

Jag har faktiskt kollat runt på nätet om utlandsstudier. Jag vill plugga utomlands efter gymnasiet, men jag vet inte vad jag vill plugga! :o Det är så himla svårt och jag har ingen aning om vad jag vill bli... :(
Jag har även pluggat en massa idag. Både spanska och företagsekonomi (Har prov på fredag).

Robert kom hem till mig på kvällen. Han hjälpte mig att plugga och sedan mös vi<3 Han tog kvart över 9 bussen hem och jag fick mig en liten springtur, xD
Nu sitter jag här i min säng och äter nötter, hahahaha.

Jo just det. Jag tycker att alla ska besöka "doglover111" på bilddagboken. Aldrig sett något fulare. Det är säkert någon som driver med alla på nätet, men endå. Det känns så verkligt på något sätt. Äntligen har jag hittat någon som slår mig och min fulhet! Och alla mina pedofilminer!

Ska nana nu, sov gott puss.

Your sexy thing!


Kommentarer
Postat av: Robert

grymt stolt över dig älskling, utan din springtur skulle ja inte kommit hem <333

2009-10-22 @ 17:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0