20 Oktober

Hej bloggen

Jag har varit lite tjurig och lättirriterad idag måste jag erkänna. Pms or something.
Jag kom iallafall nyss hem från min älskling. Vi träffades i stan efter skolan och han hade lovat att bjuda mig på fika... men det slutade med att vi gick på McDonald's istället. Men det var väl lika bra det!
Efter stan åkte vi hem till honom och myste. Nu sitter jag här och äter nötter. xD Och om ni undrar varför jag äter nötter varje dag så är det för att min nötpåse aldrig blir tom...

Jag ÄLSKAR pärlörhängen alltså! Jag använde alltid det innan, men i somras tappade jag bort en utav dom så nu kan jag inte använda dom :( Så himla sorgligt... och jag som alltid ska vara pank! Om det är något jag bör lägga pengar på så är det sådana här. Dom kommer ju lätt till användning! Och är otroligt vackra enligt mig. Silvriga och hyfsat stora ska dom vara, det är det finaste!
Jag tror att man kan hitta ett par för ca 70 kr på glitter. Det är så värt det! Om man har råd. :)

Nu ska jag sova... puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0