19 Oktober

Hellooo

Jag orkar faktiskt inte skriva så mycket nu... äter nötter och måste nog sova snart, jag får ju ingen sömn om nätterna! Jag har jättesvårt för att sova nu för tiden :o

Nu kommer lite kortfattat om min dag. Den började inte bra! Jag åkte in till centralen för jag var i stan 50 minuter innan jag började min första lektion. Jag gick runt där och kollade lite, och sedan tog jag Mölnlyckebussen tillbaka till Korsvägen och där skulle jag byta till en spårvagn, men jag somnade på bussen! Så jag vaknade när den var på motorvägen så jag fick hoppa av vid Delsjömotet och ta nästa buss tillbaka till Korsvägen och åka till skolan. Jag kom typ en halvtimma sent till matten, och hann räkna ett enda tal under hela lektionen som återstod! Sedan skulle vi ha simprov. 1 km klädsim, det hade inte jag någon aning om eftersom att jag var sjuk förra veckan, så jag tog bussen hem istället, ska göra simprovet någon annan dag med de andra som inte var med idag.
Men sjukt onödig dag i skolan! Hade inte varit helt fel att stanna hemma i sängen istället. :)

På dagen gjorde jag inte så mycket.. kollade på Sjunde Himlen och så. På eftermiddagen tog jag bussen hem till min älskling och vi hade jättetrevligt tycker jag! Vi har det alltid som roligast när vi träffas spontant faktiskt, konstigt nog. Så det är bra! Det var jättemysigt med honom idag iallafall, ser fram emot att få fika med honom efter skolan imorgon, som han lovat mig att bjuda på! (A) <3

Nu måste jag verkligen sova... jo just det! Jag har skaffat Facebook nu med! Älsklingen hjälpte mig med det. Jag fattar inte syftet med det än, och jag är fortfarande lite emot det xD Men vi får väl se hur det går...

Puss, vi hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0