14 Oktober

HejsanHejsanHejsan

Jag måste bara säga att jag är galet förälskad i Sjunde Himlen, Desperate Housewives och Grey's Anatomy.
Helt klart mina favoritserier just nu!

För övrigt var det en seg dag i skolan. Gick 10-14 så det var ingen lång dag, men jobbiga lektioner. Engelska, Matte och företagsekonomi. Efter skolan träffade jag Robert och Kasper en snabbis, sedan åkte jag hem och kollade på mina favoritserier ;D Jag borde egentligen plugga till religionsprovet imorgon... men jag har ingen ork till det! :( Men lite ska jag väl ändå läsa sedan... jag tror även att jag blir tvingad till att gå ut med hundarna alldeles strax =( Men sånt är livet.

Just nu har jag inget mer att skriva.. :o Vi hörs! Pusss


Kommentarer
Postat av: robert

kasper blev glad xD

2009-10-14 @ 18:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0