13 Oktober

Tiden bara tickar iväg... och nu ska jag räkna hur många dagar det är kvar till USA =)
Räknar...räknar...räknar... det är 66 dagar kvar! :o Det är ju en evighet... det är bättre att man säger 2 månader, det känns så mycket bättre. :)


Nu sitter jag här framför tvn och ska kolla på "Christine". Jag ha ägnat morgonen åt "Wallander Fotografen" och "Sjunde Himlen", så nu blir det snart till att gå in i duschen och göra sig i ordning. Robert kommer hit i eftermiddag, det ser jag fram emot! :D
Jag kan tipsa om världens godaste och ... lite smått nyttiga efterrätt =) Vi har ju så himla mycket äpplen så jag hällde kanel på dom och satte i dom i ugnen i 15 minuter, vispade lite vaniljkräm och wopps så blev det jättegott tillsammans :) Kom ihåg att skala av äpplena skalen bara, det gjorde inte jag och det blev lite plastigt..
Nu ska jag kolla på tv! Skriver sen puss.

A just det, jag är inte i skolan idag för er som undrar. JAG ORKAR INTE SKOLAN LÄNGRE! Och så är jag lite *förkyld*, men måste tyvärr gå imorgon eftersom att jag har religionsprov på torsdag. =(

Puss igen :)

Kommentarer
Postat av: robert

de ska bli trevligt :)

2009-10-13 @ 14:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0