12 Oktober

Heeej.

Idag är jag lite sjuk... inte så mycket, men tillräckligt för att kunna skippa matten och idrotten som är mina enda lektioner på måndagar. :) Jag är nämligt lite förkyld... och om jag har tur så är jag ännu mera förkyld imorgon vilket jag hoppas på! Jag orkar inte med skolan längre. Jag vill ha looov nu!!!

Just det, igår kväll fick jag hemligt besök på kvällen =) Vilket var väldigt trevligt...<3

Idag har jag ägnat dagen i soffan. Jag vaknade ganska så tidigt imorse, så jag har hunnit kolla på mycket bra saker på tv... och lite mindre bra och äckliga saker med för den delen... :S
De bra sakerna jag såg på tv idag var iallafall "Wallander, Steget efter", Sjunde Himlen" och... inget mer nu när jag tänker efter :o
Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, jag är hungrig konstant!
I kväll ska jag till läkaren... men jag funderar på att åka ner till biblioteket innan och låna någon bok. Jag har så svårt att sova på kvällarna så en spännande bok att komma in i vore lysande!

Här kommer några sjukt snygga klädesplagg/stilar som jag valt ut som mina favoriter från Nelly.com

















That's it . Massa sköna höstklänningar :) Nu får det räcka för idag. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga!

2009-10-18 @ 12:11:32
URL: http://liindasanden.blogg.se/
Postat av: sandra 453

Nelly.com har sjukt snygg kläningar

2009-11-23 @ 15:41:28
URL: http://sandrwt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0