10 Oktober

Hejsan

Idag är det lördag! Veckans bästa dag enligt mig. Jag kunde dock inte sova så länge imorse, för klockan halv 9 vaknade jag av ett jävla liv från nedre våningen. Wille hade rymt så jag tänkte klyftigt att jag skulle somna om, men det gick ju inte. Så jag gick ner och satte på mig gummistövlarna och en tröja, så gick jag ut och ropade på Wille. Han kom efter typ 5 min, så jag är lite smått stolt över att han för en gång lyssnade på mig och kom när jag ropade! :)

Under dagen var jag och handlade på Ica med pappa, kollade på 3 avsnitt av sjunge himlen och bakade kladdkaka. På eftermiddagen kom mormor och morfar över på middag. Vi åt trerätters, mums.
Efter det kom Robert hem till mig. :) <3
Vid 6 tiden körde vi hem honom, och jag blev körd till LA centrum där jag träffade tjejerna Alexandra, Ellinor, Rebecka och Amanda. Vi handlade onyttigheter och hyrde film. Jag minns inte vad filmen hette på engelska, men om man översatte som var det "Den oinbjudna" på svenska. Nu hjälpte Torre mig att översätta. Den hette "The Uninvited".

Efter handlandet åkte vi hem till mig på tjejkväll. Vi snackade skit och kollade på filmen, som var en ganska så bra rysare. Det var ett tillfälle i filmen som vi alla fem skrek högt. xD Lite kul.
Vi åt även kladdkakan som jag bakat under dagen, och snackade ännu mer skit.
VId halv 11 drog alla flickor hem, så nu är jag alldeles ensam på mitt rum, buuuuhuuuu. :'(

Jag saknar en viss person, kom hit! (L)
Men nu måste jag faktiskt lägga mig i sängen. Jag ska upp klockan 6 imorgon och jobba :o Hoppas på att få några hundringar iallafall, trots att det är gratisjobb egentligen, men vem väljer att frivilligt kliva upp ur sängen på en söndagsmorgon? Man måste ju få nååågot för det. Som tur är så får jag ju äta hur mycket jag vill ur kafeterian/kiosken, hahaha *TjockisKatrin* xD
Jag hinner nog inte skriva förräns imorgon kväll, för efter jobbet, som är klart runt 4, så ska jag hem en snabbis och sen iväg med Sandra och dansa, så vi får helt enkelt se när jag har tid för min blogg imorgon! :P

Här kommer ett par bilder från kvällen, jag har saknat oss tjejer! Hoppas ni hade en bra kväll! <3
Puss och godnatt <3





Jag älskar er, och jag älskar dig (L


Kommentarer
Postat av: Rebecka

hade en jätte bra kväll sötnos :)<3

2009-10-14 @ 17:32:32
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0