Saknad

Varje gång min pojkvän lämnar mig blir jag deprimerad. Jag vill vara med honom hela tiden. Jag längtar verkligen till vi flyttar ihop! Jag får inte nog av dig. Varje gång du lämnar mig saknas en del utav mig. Jag älskar dig så det gör ont. På fredag ses vi igen, jag längtar! <3

Btw, han åkte nyss hem. Han kom hit i drygt en timma... lite överraskande faktiskt, för han kom oanmäld :)
Vi pratade mest och så... det var skönt. Han är den enda jag verkligen kan prata med. Han finns verkligen där när jag behöver honom. Och även om han inte alltid förstår, så stöttar han ändå. Han är guld värd. Vad hade jag gjort utan honom? Spruckit, antagligen.
Jag har iallafall pluggat lite spanska nu, men det är så svårt och jag får inte in något i mitt tjocka huvud, så jag får väl hoppas att jag har turen med mig imorgon. Det är fredag den 13e på fredag med, och jag ska ha samhällsprov då, det lär gå finfint! xD

Nu ska jag lägga mig i sängen, ringa min pojkvän och förklara hur mycket jag älskar honom, och sedan räkna lite sudoku och somna till det. :) Fuck, jag har inga pengar på telefonen :o Det får bli ett kärleksfyllt sms istället.

Kommentarer
Postat av: roobie doobie

gullunge <333

ja vet inte va ja skulle göra utan dig <333333

2009-11-11 @ 22:11:04
Postat av: roobie doobie

<3

2009-11-11 @ 22:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0