Min kommande resa

Jag är avundsjuk på mig själv, det är då nått som är säkert. Här tänkte jag visa några bilder från städerna vi ska besöka om 1 månad :) ♥

Jag måste dock erkänna att jag även är fruktansvärt avundsjuk på er som får fira en härlig, snöig julafton med julgran, juldofter och julklappar här i Sverige. Jag har alltid älskat julen och för första gången blir det inget julfirande för mig, det gör mig ledsen. Jag kommer heller inte att få dricka mig full på nyår (Låter det fjortis? Det är bara sant.) och skapa härliga minnen med mina nära och kära. Nyår är en sådan natt som ALLA kommer att prata om i ett år framöver, och det är inget jag vill missa.
Och nu kommer ni förmodligen tycka att jag är bortskämd, men jag firar hellre nyår hemma i Sverige än i Las Vegas. För det första: Jag kommer inte in någonstans efter typ... 6 på kvällen? För det andra: Folk är där för att spela, festa och dricka. Vi är där på... familjesemester? Opassande. Och för det tredje: Mina föräldrar kommer att hålla stenkoll på mig och det kommer antagligen bli den värsta natten i mitt liv, det är de förhoppningarna jag har. Inte alls höga, så därför hoppas jag att det blir bättre än vad jag förväntar mig. Men hallååå, jag är Katrin. Jag är 16 år, hör jag hemma i Las Vegas med min familj på nyårsafton? Skulle inte tro det va. Menmen, jag ska göra det bästa av situationen och ni kommer att få följa allt, i min blogg eller facebook :)
Men okej, att överhuvudtaget få komma till Las Vegas och leva där, det är en ära och något som få får chansen att uppleva, så vafan Katrin. Var tacksam !
Och trots att jag inte ser fram emot Las Vegas just nu, så kommer jag att njuta fullt ut när jag väl är där. Och Hollywood sitter ju inte heller helt fel :) Erkänn nu att ni ryser av avundsjuka, ni vill verkligen åka med i mitt bagage! (: ♥

New York


San Francisco


Los Angeles / Hollywood
 

Las Vegas


San Diego


Miami


Kommentarer
Postat av: robert

ta med mig i handbagaget <3

2009-11-18 @ 21:56:47
Postat av: Anonym

tack vad roligt att höra:) välkommen tillbaka!:)

2009-11-18 @ 22:07:27
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Rebecca

Åh vad roligt att åka till New York! Den staden verkar så glammig på något sätt, fy vad roligt! =)

Även om det är ett tag tills du ska åka önskar jag dig en riktigt trevlig resa! :D



Kram!

/Beccy

2009-11-18 @ 22:08:00
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0