Ansiktsmask

Jag fattar inte vad jag gjorde för fel, haha! Jag antecknade ner en kocks recept på en hemmagjord ansiktsmask förra veckan, och idag handlade mamma ingredienserna så jag gjorde den! Man skulle ha 1 papaya, 1 lime, 1 kiwi och gelatinpulver. Jag pressade ut saften från papayan (Blev pyttelite) och blandade det med saften från en kiwi och en lime. Sedan kokade jag det på spisen och hällde i lite vatten och gelatinpulver. När den var klar, var den klumpig, lös, spyfärgad och vidrig. Jag förstår inte vad jag gjorde för fel! På tv var den tjock och fin färg, bra konsistens och såg riktigt härlig ut. Jag doppade iallafall ansiktet i min hemmagjorda ansiktsmask och tvättade bort det efter en stund, så vi får väl se hur jag ser ut i fejset imorgon! xD Just nu känns det iallafall lent och skönt :) Btw, jag ska simma imorgon. Jag är fan nervös, jag hatar badhus, och jag hatar att bada och simma i bikini när andra ser. När jag kommer hem från USA ska jag köpa månadskort på simhallen och träna flera gånger i veckan för jag klarar verkligen inte av att se mig själv i varken bikini eller underkläder. That sucks.

Men nu ska jag sova. Jag ska ju faktiskt upp klockan 9 imorgon! :O Fast nu ljög jag. Klart jag inte ska sova :o Klockan är kvart över 10! Jag ska kolla på tv och dricka proviva, Sov gott! Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0