29 November

Alexandra kommer hit och hämtar mig alldeles strax, vi ska till dansen. Så jag får ta och skynda mig lite med detta inlägg! (:

Inatt sov jag hos Robert. Vi kollade på "Sex Drive" igår men jag somnade. Natten var lite skum, min och Roberts hemlighet dock! Visst är ni nyfikna :) Haha.
Imorse slappade vi, spelade wow och nördade oss. xD Jag tog bussen hem vid 3, och åt middag med familjen. Nu har jag nyss smörjt in hela kroppen med någon kräm som liknar tigerbalsam, för jag har sån jävla värk från gårdagen!

Min bror har förresten varit sjuk i över en vecka nu, först var det halsflöss, men det utvecklade sig tydligen och nu blir han bara värre och värre. Proverna kommer förmodligen imorgon så då får vi se vad han lider av. Tycker allt lite synd om honom, han missar ju så mycket i skola! :O xD <3

Nu kommer hon! PUSS

Kommentarer
Postat av: roobie

haha, bara vår hemlighet! :D <3

2009-11-29 @ 18:05:21
Postat av: Tove

Taack :)

2009-11-29 @ 20:10:40
URL: http://tofflaanzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0