23 November

Till att börja med vill jag påminna om att mitt comviq-kompis kort går ut imorgon, så idag är sista dagen jag kan smsa. Jag kommer förmodligen inte att fylla på förrän 10 Janari då jag kommer hem från USA, så om det är någonting ni vill mig, så får ni ta och ringa! :)

Idag vaknade jag klockan 08:00. Jag tog halv kvart i 9 bussen till stan och gick runt där och chillade fram till 10. :) Handlade lite godsaker på Hemköp, vitamindryck, passionsfrukt, bulle och choklad. lite halvnyttigt sådär! XD
Klockan 10:10 började min mattelektion. Jag slutade halv 12, och då gick jag till Valhalla. Skippade idrotten på Heden idag och simmade istället, det kändes helt klart som ett bättre alternativ att ägna förmiddagen åt!
Jag simmade 1000 meter, på mycket bättre tid än i fredags faktiskt. Just nu ligger mitt rekord i bröstsimm 1000 meter på 35 minuter. Det kändes dock väldigt bra att simma idag. Om jag hade haft tiden så hade jag nog simmat ytterligare en halvkilometer.
Men iallafall, efter simmningen badade jag bubbelbad, hur skönt som helst. Sedan duschade jag och gjorde mig i ordning. Klockan 3 mötte jag Robert på centralen. Vi gick och kollade underkläder, (jag ska köpa det imorgon), och sedan åkte vi till Backaplan för han skulle fixa sin iphone där. De kunde inte hjälpa till så vi blev skickade till nått annat ställe på Hisingen istället. Där lämnade han in den, sedan åkte vi tillbaka till stan och vidare till Kungsport. Vi gick till biografen och hämtade ut biljetterna till New Moon, och sedan gick vi till Nordstan och där skildes vi åt. Jag tog bussen till Önneröd, och därifrån hämtade pappa mig av en slump. Jag var påväg hem, så såg jag honom komma med bilen. Vinkade som fan men han såg tydligen inte att det var jag. Sedan efter typ 5 minuter kom han tillbaka och hämtade mig, då hade han snackat med mamma och hon hade tydligen sagt att jag var påväg hem och då fattade han att han kört förbi mig. Men det var gött, jag fick ju iallafall skjuts hem.
Nu har jag nyss ätit. Ska väl inte göra något speciellt ikväll antar jag. Typ slappa (:

Har ni haft en bra dag ? Här kommer några bilder.


Min vackra morgonrock, och en sömnig jag. (Igår kväll)


För en gångs skull viker jag ut mig på Valhallatoaletten, It Won't happen again! Men jag gillar den här bilden. Det ser inte ut som mig. X)


Smaskigt ;)


Ego efter badet! Men jag vet att ni gillar egobilder, så det ska jag investera i! :)


Det var den sista! ;)


Kommentarer
Postat av: robert

söt som stryk <333

2009-11-23 @ 20:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0