20 November

Jo just det, jag hade namnsdag igår, och den enda som grattade mig var mamma som också hade namnsdag! Hihi. :)

Idag har jag varit ledig :D Men hade utvecklingssamtal klockan 10:00. Det gick rätt så bra faktiskt. Efter det gick jag och mamma till Walhalla och simmade ca 1100 meter, så nu känner jag mig lite smått seg i kroppen. Efter simmandet bastade vi och så, och sedan gick vi till Bergakungen och hämtade ut biljetterna till "2012" som vi ska se på tisdag. :) Nu har jag nyss kommit hem. Har grymt ont i huvudet, och är väldigt hungrig. Om ett par timmar ska jag förmodligen hem till älsklingen, blir trevligt. :)

Nu ska jag koka pasta och kolla på ett avsnitt av Paradise Hotel, pusshej!

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Tack så mycket:D och kul! Jag skulle velat fara dit med men kan nog inte komma dit på något sätt.

2009-11-20 @ 18:32:04
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: roobie

grattis i efterskott älskling <3 jag älskar dig for ever and ever <3 kom upp nu så ska vi käka frukost ;) <333 nu kommer folk se detta och inte fatta ett skit men de skiter i i ;) hehe.. aa ELD

mamma hati hej svejs, dett blir enlång kommentar, nästan längre än ditt inlägg :P ahaha <323333 oj där kom en 2.a, tro de va bra :O helvete, fuck ja ska hopp fråbn en bro, bara för en jävla fucking 2.a :P nää ja skojja bara sötnos ;) <3333333

2009-11-21 @ 09:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0