2 November

Hellohello,

Idag var det skola, och jag var sååå seg imorse! Kunde inte somna förrän typ 1 eller 2 i natt. Jag kollade på "Red dragon" och den var hur läskig som helst, så när jag väl lyckades somna var det med lampan tänd och Wille tätt intill mig. <3

Skolan gick ganska så fort idag. Började 10.10 och hade bara två lektioner, matte och idrott. På idrotten hade vi kondition, styrka och interwall träning. Sjukt jobbigt! Jag slutade iallafall hyfsat tidigt, ca halv 2.

Efter skolan åkte jag hem till Robert. Vi gjorde inte så mycket... jag duschade och kändes som att tiden gick åt till att sörja hans fågel som tyvärr gick bort igår, =(

På eftermiddagen körde Roberts mamma oss till Allum. Han handlade byxor, t-shirt och jacka. Jävla rikemansunge! <3 Jag nöjde mig med att kolla på typ. ;P

Vi tog bussen hem vid 6 tiden, eller ah... jag gick av vid Fläskebo och gick därifrån hem. Ganska segt, kallt och mörkt. Jag överlevde iallafall.

Nu sitter jag här... har precis ätit och kollat klart på skräckfilmen jag såg igår natt. Har även sett ett avsnitt av Sjunde himlen, så nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt... kanske kolla på ytterligare ett avsnitt, får se!
Puss sålänge.


Kommentarer
Postat av: roobie doobie

söööööötnosssss <333

2009-11-02 @ 21:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0